Milliler Dünya Kupası'na veda etti
Milliler Dünya Kupası'na veda etti
İçeriği Görüntüle

Dernekten yapılan açıklamada, “Fenerbahçe’nin yardımlaşma ve dayanışma kültürünü yaşatmaya devam ederken, sporcumuzun yanında olmaktan gurur duyuyor; Yamaç Yüksel’e sağlıklı, başarılı ve nice zaferlerle dolu bir kariyer diliyoruz. Fenerbahçe bir ailedir; ihtiyaç duyulan her yerde omuz omuza olmaya devam edeceğiz. “ denildi.