Başbakan Ünal Üstel başkanlığında toplanan Bakanlar Kurulu toplantısı sona erdi.

Başbakanlıktan yapılan açıklamaya göre, toplantı yaklaşık bir saat sürdü. Toplantının ardından açıklama yapılmadı.

Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmaları başlatıldı
Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmaları başlatıldı
İçeriği Görüntüle